Kwiecień 25, 2024, 21:22:52

Autor Wątek: Planetside 2  (Przeczytany 133173 razy)

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 23, 2013, 12:19:04 »
Nowe postery reklamujące PS2 w Azji o_O

Offline booli

• Nowy
  • Szacun: -43
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 23, 2013, 23:57:48 »
cycki :D

Offline **LIDER**

• Nowy
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 28, 2013, 20:30:37 »
Wybiło 120h na liczniku więc przydałoby się troszkę napisać jak gra prezentuje się po "kilku" godzinach zabawy.

Początkowo sceptycznie podchodziłem do gry...F2P, MMO, fjuczer-fazer-tazer...na kilometr było wiadomo czym to śmierdzi.

F2P - masa idiotów oraz grindowanie do śmierci aby uzbierać na jakąś fajną broń (~60h zbierania na rocket pod'a do mojego mosquito) fakt zabawka end-gejmowa
MMO - farmienie XP aby uzbierać na jakaś fajna broń :P (jazda zergiem po "pustych" bazach oraz kampa na The Crown)
fjuczer-fazer-tazer - piuf piuf piuf  ;)

Tak jak początkowo przypuszczałem, wszystkie wyżej wymienione cechy występują i tutaj niema o czym dyskutować.
Na szczęście gra ma też zalety, które ratują całą sytuacje.

Generalnie PlanetSide 2 to taki BF3 na większą skale, jest to gra bardziej taktyczna jak arcade nastawiona na teamwork, flankowanie oraz szacowaniu siły/liczebności przeciwnika w danym sektorze. Squad'y są 12 osobowe z czego można później formować plutony 48 osobowe i tu dopiero zaczyna się dobra zabawa.
Infanterka przyjemna, strzelenia satysfakcjonujące, jakiś recoil jest nie licząc gun'ów Vanu. Pojazdy OK, mają swoje słabe punkty (top, dupa) model lotu zdecydowanie przyjemniejszy do tego z BF3 (brak BS'ów)
Przejmowanie obiektów zajmuje troszkę czasu i często w mass zergu ludzie nie wiedzą jak poprawnie zdobyć daną baze, przez co potyczka przeciąga się w nieskończoność...
Co mnie mile zaskoczyło to to, że ludziki całkiem szybko padają i jakiś mega lagów (a raczej lagerów) nie widać za często ???

Dla lubiących popatrzeć na coś oczojebnego też się coś znajdzie, PS2 prezentuje się całkiem znoście i ma momenty, które urywają dupe, zwłaszcza epickie potyczki nocą  8) Co niestety niesie za sobą nieuzasadnione wymagania sprzętowe a raczej słabą optymalizacja wielu wątków na CPU  :-[

tl;dr

Lider approved ;)
(jak Ci sprzęt uciągnie)

Dla zainteresowanych, plan na najbliższe 6 miesięcy
http://www.planetside2.com/roadmap
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2013, 20:32:34 wysłana przez **LIDER** »

Offline Wawer

• Global Moderator
  • Nowy
  • Szacun: 31
    • http://www.enclave.pl/
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 29, 2013, 02:06:44 »
Spróbuję bo obiecałem sparowi :)

Offline **LIDER**

• Nowy
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 29, 2013, 02:20:33 »
Planetside 2 - The Aftermath of the Ultimate Empire Showdown

::)

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 29, 2013, 08:46:07 »
Ja się podpisuje rękoma i nogami pod tym co napisał Lider...
Gra mimo pewnych problemów, o których wspomniał Lider jest naprawdę mistrzowska (zresztą nie zaczynał bym tego tematu jeśli nie uważał bym jej minimum za dobrą), przede wszystkim jej rozmach...
Gra ma dopiero 3 miesiące i cały czas jest rozwijana. Link, który podał Lider dużo pokazuje co będzie nadchodzić i wygląda to naprawdę dobrze - szczególnie pod tym względem, ze developerzy naprawdę słuchają głosu graczy.

Naprawdę zapraszam każdego do spróbowania - w końcu gra jest za darmo, a ponad to "Lider approved"...
Nie ukrywam, że na prawdę było by fajnie jak znalazło by się z 20 osób do grania, choć wiem że to prawie niemożliwe, ale... w końcu w WOTa gra więcej, a jak by było nas trochę, to może by się jeszcze znalazło kogoś.
Ja przez to, że nie ma ludzi gram z zagraniczniakami.
Choć ostatnio przez to, że ostatni miesiąc dużo grałem, a w tym tygodniu przychodzi nowy komp, to ostatnie dni było mnie mniej (a właściwie to byłem ale późno...) - muszę nadrobić czas z rodziną i mieć czas na testowanie nowego kompa ;p

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 29, 2013, 12:22:51 »

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 29, 2013, 16:21:43 »
2 ciekawe filmiki o broniach - porównanie broni każdej z nacji

Engeneer - Carbine Guide GD-7F vs LC2 Lynx vs VX6-7
Carbine Guide GD-7F vs LC2 Lynx vs VX6-7 (Planetside 2 Gameplay/Commentary)

Tu jeszcze polecam z własnego doświadczenia LC3 Jaguar - ulepszona wersja Lynxa

Medic - Best Assault Rifles GR-22, H-V45, Cycler TRV
Planetside 2 Best Assault Rifles GR-22, H-V45, Cycler TRV (Planetsdide 2 Medic Gameplay/Commentary)

Jak będą się pojawiać kolejne filmy to będę wrzucał

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 31, 2013, 09:37:29 »
Całkiem fajny filmek

Planetside2 - Time to ROCK - Machinima Movie

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 04, 2013, 11:48:02 »
Planetside 2 - Kill Montage

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 06, 2013, 09:36:44 »
post z oficjalnego forum. Dla grających raczej nic nowego, ale dla nowych graczy może być przydatny

Thought I'd do a quick run through of some of the less obvious mechanics that a lot of people don't know about. Some basic and some more advanced things that you might not be aware of that could be useful.

Grav Lift Speed Boost - When using a Grav Lift, you can increase your speed by looking in the direction you are traveling, holding sprint and pressing W. For the horizontal tunnel lifts jump and look slightly up while sprinting for max speed.

Grenade Launcher Beaning - The under barrel grenade launcher can do damage within the minimum arming range. If you hit your target with the actual grenade the impact will do significant damage even if the grenade doesn't explode.

Engineer Always Have Ammo
- If you are playing the engineer class, you always have ammo, even if you equip explosives or medpacks in the ammo slot. To access your ammo pack bring up your Mana Turret and then press B to change to your ammo box.

Destroyed Turrets Aren't Cover - Due to the way the game renders units, destroyed turrets will not provide any cover against snipers or tanks. The wreck of the turret is considered a low priority object by the game client which means that anyone who is sufficiently far enough away for the turret not to be shown on their screen can shoot straight through it. Keep this in mind if you are repairing or sniping from behind one. It might look to you like you are safely behind cover, but you aren't.

Holding the Handbrake Increases Grip
- If you are trying to drive up a hill in a Flash or a Sunderer and just can't quite make it, try holding the handbrake. Counter intuitively holding the brake on actually appears to increase your grip, stopping you from sliding backwards and giving you a very slight increase to your climbing ability.

Flash Rocket Jumping - The NFI Turbo upgrade for the flash is less of a turbo and more of a rocket booster. It will cause you to accelerate regardless of if your wheels are touching the ground. This feature can be used to drive up vertical cliffs and to jump extreme distances (I've managed to jump over the wall of an amp station.)

Speed is Superior to Grip for Climbing - The way the descriptions of the certs are worded it appears as if the Rival Chassis for ground vehicles would be the best at going up hill. This isn't the case. If you want to be able to climb steeper hills or go faster up hill generally then Racer is the way to go.

Squad Leaders Can Mark Objects
- If you have the Squad Objectives cert you can mark more than just the lettered capture points. If you are in line of sight of an object like a generator or an SCU you can mark it as a defend or capture objective by holding Q while looking at it.

1000 Kill Medals
- Getting one thousand kills with a single weapon rewards you with 100 cert points. If you are struggling to get certs sticking to one gun and going for a medal can be a good solution. You can see your progress by going to the Weapon Stats page on your Profile.

Skiing Down Hills - Holding S to run backwards while sliding down a steep slope can save you from taking fall damage that would otherwise have killed you. Additionally, if you are Heavy Assault turning on your shield will reduce fall damage.

Jetpacking Efficiently - Jetpacks will go much higher if you don't try to move with them. Running to the bottom of the object you are trying to get onto, jetpacking vertically by holding nothing but space and then pushing forward at the last second to move onto the top will use much less fuel than attempting to fly up at an angle, allowing you to reach much higher surfaces.

Drop Pod Bombing - Hitting an aircraft with your drop pod when you instant action or spawn on a beacon will instantly kill both you and the aircraft. A worthwhile sacrifice to take out a Liberator and something to avoid doing to your own team.

C4 Tips - C4 has two main uses that make it one of the first thing that you should unlock for your favourite classes. A single C4 thrown at the feet of a MAX unit will instantly kill it (this can be countered with flak armour but will still nearly kill the Max) allowing you to avoid a fight that would otherwise be stacked heavily against you. C4 can also be used in combination with a rocket launcher to instantly destroy tanks. Running up behind a tank, placing C4 on it and then shooting it with your rocket launcher will 1-shot any tank. Unlike using a launcher by itself, the tank driver has no chance at all to retreat and repair between shots.

Deciphering Your Minimap

- A capture objective, standing next to this will begin capturing the region for your faction. Standing next to one of these during a capture or defence will increase the speed you gain influence over a region. Additional friendlies will increase the speed further until you reach the maximum for that point which is displayed in the bottom left of your hud. eg A 0/6 would means 6 people standing next to the A will give you maximum capture rate. More than 6 will not increase the speed of capture, fewer than 6 will capture slower.

- A vehicle shield generator. Can be destroyed by holding E while looking at them to overload. Destroying will turn off blue shields. Blue shields allow the owners vehicles through but block enemy vehicles, but not infantry. These shields are bulletproof.

- A building shield generator. The same as the vehicle shield gen with the exception that generators with this icon tend to block entry to the main building in a base where as the type above are generally powering shields on the outer walls.

- SCU Shield Generator. This generator powers the orange anti-infantry shields that defends the SCU. These shields are not bulletproof.

- Spawn Control Unit (SCU). Destroying these will stop the defending team from spawning at the bases main spawn room.

- Spawn Room. Standing next to this point will convert the camp to your faction. These small bases aren't required to capture a region but they can give you a vital foothold in an area by providing your team with a spawn point, vehicle deployers and teleporters.

- Teleporter. Standing inside one of these will teleport you to another location. Generally to an area above you but sometimes across a gap or inside a building.

- Ammo Tower. Parking your ground vehicle next to one of these will rearm your weapons. Aircraft landing pads have the same icon but will a picture of a plane instead of a tank and serve the same function.

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 08, 2013, 09:23:34 »
WIP nowego menu wyboru broni

Dziś w nocy kolejny hotfix
Hotfix tomorrow 6am PST. New Sunderer weapons (Ranger & Walker), bug fixes for falling dmg, med kit resupply, bad spawn points.

but

There are a couple bugs we're working on fixing that won't be in tonight's hotfix because we're either still investigating or fix not ready.

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 11, 2013, 09:01:46 »
Terran Commando

Operation Blitz Commando - Heavy Assault Front-line Firefight Montage [HD] - Planetside 2

Offline sparr

• Administrator
  • Nowy
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 11, 2013, 09:45:07 »
Małe info

cfg pozwala jednak włączyć physx

[Rendering]
ForceGpuPhysics=1
GpuPhysics=1

PlanetSide 2 Closed Beta - PhysX Effects Preview

spadek fps jest jednak znaczny (~10-20 fps...)

Offline Inermis

• Global Moderator
  • Nowy
  • Szacun: 13
  • commander on duty
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 11, 2013, 10:16:37 »
fajnie to wygląda :)

* Szałbox

Refresh History
  • MataDor: Polecam kolejną świetną grę: Deep Rock Galactic. Idelana do co-op'a jak i solo. (wyjątkowo pozytywnie gra się z randomami, nie ma prawie "toksycznych" graczy) 65 tyś pozytywnych recek na steam mówi samo za siebie. Jak by ktoś kiedyś grał i miał ochotę na towarzystwo niech łapie mnie na steam.
    Marzec 15, 2021, 12:31:39
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal