Grudzień 22, 2024, 17:48:58

Autor Wątek: Planetside 2  (Przeczytany 160739 razy)

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 15, 2013, 13:18:23 »
Tak to mniej więcej wczoraj wyglądało przed Quartz Ritch Camp - od 1:30 (my to Ci czerwoni, dla tych którzy nie wiedzą ;p)

No Warning For The Terran Republic
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2013, 13:20:50 wysłana przez sparhawk »

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 15, 2013, 13:27:06 »
No dobra, jako że kilka osób ma grę i jest bardzo możliwe, że ich nie "porwała" bo na początku można być przerażonym o co c'mon w tym wszystkim, lub też druga sprawa - samemu ciężko ogarnąć co i jak (przynajmniej na początku) to może zrobimy tak:

Niech się wpiszą poniżej wszyscy, którzy mieli by ochotę na:
1. Zagranie wspólnie w kilka osób
2. przyjęcie trochę nauk przede wszystkim od Lidera i mnie (jako grających regularnie)
w celu zapoznania się z grą i przekonania się czy może pierwsze wrażenie było mylne i jednak przekonają się do gry (oczywiście Ci co sa przekonani ale nie mieli np. czasu, też)

Napisali tu, kiedy by mogli zagrać (dzień i godzina)

Jak zbierzemy informację to byśmy zebrali się wszyscy razem w umówionym terminie.

PS.
Ja nie ukrywam, że jeśli chodzi o czas to w moim przypadku minimum to 21:00 (choć preferuje nawet 30 później)
Dzień nie gra roli (choć piątki i soboty może być różnie)

Naprawdę zapraszam wszystkich - osobiście Wam ze wszystkim pomogę jak coś

Offline MataDor

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 859
  • Szacun: 18
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 15, 2013, 14:07:34 »
Ja generalnie praktycznie każdy wieczór mam free, ale preferował bym granie tak między poniedzialkiem a piatkiem miedzy 19:00-23:00, no i szczerze mowiąc to raczej interesowalo by mnie granie w min 4-5 osób, a z tym moze byc zonk...  no nic zobaczymy czy ktos jeszcze byl by chętny
--- Take it easy --- (and fuck alllllll the cheaters!)
“We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.” - George Bernard Shaw

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 15, 2013, 20:13:00 »
Spoko Matadziu. Przynajmniej Ty jeden odpowiedziałeś...

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 16, 2013, 09:31:19 »
Ja to ostatnio wieczorami nie mam czasu,  a jak się znajdzie to leżę na kanapie i w fife gram. ;-)

Offline Wawer

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 981
  • Szacun: 31
    • http://www.enclave.pl/
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 16, 2013, 16:57:21 »
Ja czytam cały czas. Jeden wieczór bym poświęcił z tym, że u mnie net znowu zjebał się na dobre i w godzinach wieczornych mam 150 -200

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 18, 2013, 12:29:46 »
@Wawer

Weź wysadź tą tepse...

Planetside 2 PhysX Demo, Ultra Settings, Supersampling, 1440p
Ogladajcie w wersji oryginalnej

Planetside 2 PhysX Demo, Ultra Settings, Supersampling, 1440p [120Hz.NET - HyperMatrix]


Ogólnie wydjnośc jest raczej kiepska z takim ustawienie i trzeba mieć monstrum za komputer, ale zamiesciłem, żeby pokazać jak gra wygląda "ładnie" ;p
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2013, 12:31:31 wysłana przez sparhawk »

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 18, 2013, 13:06:24 »
Operation Bulletstorm - Heavy Assault Rambo Rampage Montage [HD] - Planetside 2


hell yeah!

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 19, 2013, 01:47:45 »
Nie pamiętam czy podawałem i nie chce mi się sprawdzać.

Dużo przydatnych informacji, szczególnie polecam nowym graczom

http://planetside.wikia.com/wiki/PlanetSide_2_Wiki

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 19, 2013, 10:17:00 »
Wczoraj w grze pojawił się Max i po raz drugi Wawer. Może tak jeszcze kilka osób się skusi ?
Im więcej osób, tym jest fajniej (choć zawsze do naszej grupy mogą się dołączyć jakieś pubsony.
(tylko najlepiej pojawiać się w tzw "prime time" 20-24)

Jako, że ja mam problemy z mikrofonem (słychać mnie jak zakneblowanego chama w piwnicy, gdy siedzisz na górze w salonie...) to ciężko mi niektóre rzeczy wytłumaczyć...
Poza tym było późno (ok 1 w nocy) i mało się działo, więc średnio można było pokazać pełny obraz rozgrywki.

Postanowiłem jednak podsumować wszystko co do tej pory dałem odnośnie gry, co może pomóc nowym osobom. Zachecam do przejrzenia tego materiału, żeby jak najwięcej wiedzieć bez żmudnego pokazywania rzeczy w grze (czasami żeby pokazać kilka rzeczy trzeba się trochę nabiegać)

ostrzegam - może być trochę dużo tekstu

1. Basic Training
http://www.youtube.com/playlist?list=PLBt3eoUxEx97PnwuCGhC-ga8uAYTCvDBx

to playlista youtube, w której jest 11 filmów z serii "Basic Training", opisujące podstawowe aspekty rozgrywki - dobre bo wszsytko co najważniejsze można zobaczyć, a nie czytać o tym

2. Znaczniki na mapach

- Punkt przejęcia - stając przy tym punkcie (może być ich od 1 do 4 na sektor w zależności od wielkości bazy w danym sektorze) i zmieniając jego przynależność (pasek na ekranie najpierw schodzi z koloru przeciwnika, potem rośnie z kolorem naszej frakcji aż do zmiany koloru punktu) zaczynamy przejmować dany sektor na mapie. Im więcej punktów przejmujemy w sektorze, tym szybciej dany sektor się zdobywa. Każdy z takich punktów aby szybciej przejmować sektor potrzebuje od 2 do 6 osób - im więcej tym lepiej (oczywiście przejęty punkt bez osób przy nim stojących też przejmuje sektor, ale dużo dyużo wolniej. Punktów nie można przejąć jeśli na danym obszarze nie mamy żadnych wpływów (influence), które są tym większej im więcej mamy obszarów otaczających zdobywany obszar

- Generator tarcz przeciw pojazdom - Może być zniszczony poprzez przytrzymanie przycisku "use" (def. "E"), przez co włączamy jego przeciążenie. Gdy generator zostanie zniszczony znika tarcza, przez którą nie mogą przejeżdżać pojazdy (mogą przez nią przechodzić żołnierze). Oczywiście nie mogą przejeżdżać pojazdy wroga (kolor tarczy określa kto jest właścicielem). Te tarcze są kuloodporne.
Podczas przeciążenia obrońcy w taki sam sposób wyłączają przeciążenie. Gdy generator zostanie zniszczony może go naprawić inżynier.

- Generator tarcz głównych budynków. Taki sam jak powyższy, z tą różnicą, że blokuje również piechotę.

- Generator SCU (Spawn Control Unit). Generator pomarańczowej tarczy przeciwpiechotnej, blokującej dostęp do SCU (opis poniżej)

- Spawn Control Unit (SCU). Zniszczenie go (w ten sam sposób co generatory) spowoduje zablokowanie respawnu dla drużyny broniącej w głównym punkcie spawnu w bazie

- Punkt spawnu. Podobnie do punktu przejęcia, przebywanie w jego pobliży powoduje zmianę przynależności punktu do danej frakcji. Punkty te są umiejscowione w małych obozach, których zajęcie nie powoduje przejęcia obszaru, jednak dają one możliwośc spawnu na tym obszarze, a także dają dostęp do okolicznych terminali pojazdów oraz piechoty

- Teleporter - wejście w niego (jeśli nasza frakcja takowy posiada - co widać po kolorze) pozwala na szybkie przemieszczanie się do bazy, lub jej różne kondygnacje, zamiast korzystania z wind i schodów

- Wieża z amunicją - wieża tylko dla pojazdów lądowych. podjechanie do niej uzupełnia nam amunicję w pojazdach. Samoloty mogą to robić na lądowiskach (ikona jest wtedy taka sama, tylko ma jeszcze mały znaczek samolotu obok.

3. Statystyki broni
Arkusz z informacją o parametrach broni - pozwala sprawdzić ja dana broń będzie działać (przynajmniej na podstawie liczb)
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AuOojvNLMApVdEtIU1NKenEzNzZOSWNaanFqSUVxLWc&type=view&gid=12

Na co warto zwrócić uwagę?
a. ROF (rate of fire) - mniejszy rof jest lepszy na dłuższe dystanse, większy na małe (CQC)
b. recoil - strzałki pokazują w jaką stronę broń bedzie uciekać i w jakim stopniu (np  ↑ , → oznacza że broń będzie uciekać do góry i w prawo, a ↑ , ← = → że broń ucieka tylko do góry - im mniejsza wartość przy strzałkach tym mniejszy recoil)
c. Bullet Max i Min damage - wartości obrażeń jednego pocisku i odległość na jaką te obrażenia zadajemy (przy max dmg maksymalna odległość, przy min dmg odległośc od której broń ma mniejsze obrażenia)
d. CoF (cone of fire) - rozrzut pocisków w zależności od tego czy stoimy, czy kucamy, czy się poruszamy
e. reload speed - czas w sekundach w jakim przeładowujemy broń (short - z minimum jednym nabojem w magazynku, long - z pustym magazynkiem)
f. Projectile velocity - prędkość pocisków - im wyższa tym szybciej pocisk dotrze do przeciwnika na dalsze odległoości (co pozwala określic jak celować do obiektów w ruchu - oczywiście trzeba też brać tu pod uwagę drop pocisków)

Jak widać, bronie nie są laserowymi zabawkami z ostatnich codów (no może poza broniami Vanu) i każdej trzeba się nauczyć.

4. Bardzo dobry GUIDE na ign.com (naprawdę warto go przeczytać)
http://uk.ign.com/wikis/planetside-2/Starter_Guide

5. UserOptions.ini
Plik z ustawieniami - bardzo dobry topic z różnymi ustawieniami w tym pliku znajdziecie tu
http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/useroptions-compilation-updated.77094/
Podane są tam też różne przykładowe cfg w zależności od tego jakią jakość chcemy mieć włączoną (odnośnie ultra - nie radzę stosować tego cfg nie mając prawdziwego monstrum)

To mój aktualny cfg
http://pastebin.com/Gx7tHU1Y

Jak ktoś będzie miał za słabe fpsy to polecam zmniejszyć
RenderQuality=1.200000 na np 1.000000 (choć zwiększenie tego powyżej 1.0 daje dużo ładniejsze tekstury [supersampling]
RenderDistance=6000.000000 na 2000.000000 zmniejszenie renderowania obiektów z 6km do 2km
ParticleDistanceScale=2.000000 ,  ffectsDistanceScale=2.000000, FloralDistanceScale=2.000000 - zmiejszyć do 1.000000
AO=1 , na 0 - wyłącza Ambient Ocllusion
LightingQuality=5 na 2
EffectsQuality=5 na 2

To powinno poprawić wasze fpsy nie zmniejszając bardzo "ładności" grafiki

Ewentualnie można też wyłączyć trawę i ine jakieś pierdoły na ziemi co daje kilka fps
RenderFlora=On na off




To na razie tyle, mam nadzieję, że Wam to pomoże.

« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2013, 12:20:58 wysłana przez sparhawk »

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 20, 2013, 12:54:32 »
Game Update 03

Cytuj
ll
General Updates

· Tweaks have been made to render distance values

Infantry Updates

· Corrected an issue while using HR-NV on an SMG on low settings that would make it difficult to see other players within 20m
· Dying and reviving with the VS Eridan SX5 HS/NV Scope equipped will no longer cause the scope to become misaligned.
· Icon for the VS Eridani SX5 should no longer be misaligned
· If an engineer turret is placed on or near a vehicle pad, they will be deconstructed when a vehicle spawns.
Vehicle Updates

· Optics will no longer persist when switching from gunner to the driver’s seat in various vehicles
Item Updates

· New SMG’s and customization items

UI Updates

· Players with outfit tags should be able to see kill messages in chat
· Made it so players can see hotspots on continents they are not on.
· While using the Enemy/Ally HUD color scheme, the influence pie chart will only display 2 wedges (ally vs enemy) instead of three (two of them being red anyway)
· Squad leaders should now be properly added to the Command Chat voice channel
· Squad leaders that belong to a platoon should now be able to promote a member of their squad to the role of squad leader.
· Fixed an issue where changing an outfit member’s rank would not always work on the first attempt
· Corrected an issue where multiple consumable tints could not be purchased at once in the Premium Early Access section of the depot
· Submachine guns should now appear properly in the depot when filtering for Infiltrator or Heavy Assault weapons
· Influence percentages on the HUD should now update more dynamically
· Fixed an issue where purple generator icons were being displayed on the respawn map instead of the appropriate destroyed generator icon
· Will no longer display a “Killed by []” message in chat when you are killed by a pain field

Facility Updates

· Fixed the spawn location for Xelas South Bridge
· Made fixes to the coverage of multiple spawn room pain fields including:
o Zurvan Pump Station
o Zurvan Network Complex
o All forward spawns for Dahaka
o Saurva Data Storage
o Mao Southeast Gate
o Mao Southwest Gate
o Rashnu Cavern
o Rashnu Southern Pass
o Allatum Broadcast Hub
o Allatum Research Lab
o Hvar Northgate Garrison
o Auraxicom Substation
o Wokuk Shipping Dock
o Wokuk Storage Yard
o Camp Waterson
o Elli Barracks Complex
· Should now be able to successfully capture the Freyr Substation forward spawn point
· Fixed the spawn point at the NS Refinery
· Made fixes so the spawn room shields will properly change faction when the point is captured across the following areas:
o Hvar, Southeast Forward Spawn
o Mekala, North Forward Spawn
o Tumas, Northeast Forward Spawn
· All jump pads at Tawrich Depot should work correctly again
· All teleporters at Andvari Bio Lab should have functioning shields again
· Amerish’s East Hills Checkpoint should now display correct region info in the HUD
· All jump pads and air vehicle pads at Elli Amp Station should now properly recognize the Empire in control of the facility
· Saerro Listening Post’s teleporter room has had its pain field re-enabled
· Fixed an issue where specific door shields at Zurvan would be invisible when viewed from certain angles
· Corrected some missing wall textures at Tawrich
· Corrected ramp geometry errors across all amp stations
· Regions of the Vanu Archives should no longer display as part of Snake Ravine in the HUD

Audio Updates

· VS Flare audio should no longer cut out when running low on ammo

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 21, 2013, 08:38:52 »
Dołączyłem do Outfitu RedMist (http://redmistoutfit.com/). Ludzie w większości z UK i NL

Jeśli ktoś jest chętny pograć razem ze mną i z nimi (jest już w nim ponad 60 osób) to dajcie mi znać i rejestrujcie się na ich stronie.
Ja Was dodadam do outfitu w grze.

Uważam, że dołączenie do większej ekipy pozytywnie wpłynie na "odczucia" z gry, a chłopaki są ok... szczególnie że ja i Lider często z nimi graliśmy w PUGach

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 21, 2013, 15:48:38 »
!

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 22, 2013, 01:49:18 »
lol Lider jest czternasty na mojej liście top100 zabójców - zabił mnie 6 razy ;p

https://players.planetside2.com/#!/5428026242692050977/killboard/?view=deaths

Offline Daazzz

  • enclave - Members
  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Szacun: 4
  • Si vis pacem, para bellum
Odp: Planetside 2
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 22, 2013, 08:31:52 »
Zapomniałeś dodać że te 6 zabójstw to były teamkille  ;)

 


* Szałbox

Refresh History
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20
  • booli: ejj zyjecie tam?
    Wrzesień 25, 2024, 10:02:42

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal