Grudzień 22, 2024, 17:26:11

Autor Wątek: World of Tanks  (Przeczytany 59530 razy)

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 19, 2010, 17:15:48 »
ja juz teraz mam duzy fun z tej gry. Praktycznie kazda gra wyglada inaczej. I tak naprawde w przeciwienstwie do NF'a (i pewne wielu innych gier MMO) "skill" i myslenie maja takie samo albo nawet wieksze znaczenie niz level gracza (czy w tym wypadku czolgu). Oczywiscie w pewnych granicach - nie da sie krotkolufowym dzialkiem 20mm czy tez 37mm pokonac czolgu z ostatniego poziomu, ktory ma 38cm pancerza
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline vargas

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Szacun: 0
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 19, 2010, 18:26:12 »
w NFie skill ma akurat największe znaczenie. Ja właśnie odwrotnie do Ciebie uważam, że tak na prawdę to skill ma tutaj niewielki wpływ na bitwę, liczy się tylko długość lufy i grubość pancerza :P .
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 19, 2010, 18:44:09 »
Cieszę się, że wniosłem trochę dynamiki do tematu moją ignorancją ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 19, 2010, 23:10:35 »
a co do EU/US bety to chyba jest garsc nowego info - nowe drzewka:
http://img299.imageshack.us/img299/5782/ussrm.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/9715/germany.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/2267/usar.jpg
wyciagniete z forum rosyjskiego wiec nie przeczytalem co i jak, ale chyba takich wersji mozna sie spodziewac
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 20, 2010, 00:22:01 »
Cytat: "Yab"
a co do EU/US bety to chyba jest garsc nowego info - nowe drzewka:
http://img299.imageshack.us/img299/5782/ussrm.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/9715/germany.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/2267/usar.jpg
wyciagniete z forum rosyjskiego wiec nie przeczytalem co i jak, ale chyba takich wersji mozna sie spodziewac


Osz... w pizdu tego i dobrze! :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 27, 2010, 19:42:13 »
UPDATE: the preliminary patch date in the Russian closed beta - 14th of June. The preliminary date of the European beta start - end of June. This information is confidential and for you only. If these dates appear in the open forums, I will be forced to delete posts containing them.

było do przewidzenia, ale jest Conan, jest w co grać póki co  :zajebiście:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 31, 2010, 15:45:00 »
jak ktos jeszcze jest zainteresowany tym tytulem to podaje linka do wywiadu:
http://www.game-debate.com/articles/ind ... of%20Tanks
zwlaszcza interesujacy jest przedostatni akapit. Wyglada na conajmniej intersujacy pomysl
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 03, 2010, 15:22:57 »
Some details about clangaming

At its release, World of Tanks will feature Clan Wars and Historic Campaigns modes that will gather thousands of players around the global map fighting for world domination. We have prepared a brief description of what these modes will be like.

Clan Wars

There is a global map (Earth 1940’s, similar to that of Hearts of Iron, Europa Universalis, or Total War) divided into hundreds of provinces. There are several economic categories of provinces, from basic ones to “capitals” that will give most monetary benefits to their owners.

Once per day Clan Masters declare attacks on neutral or enemy provinces, and a corresponding number of battles are scheduled and take place accordingly. The bigger your clan is, the harder it gets to repel attacks and expand your empire. That’s why diplomacy is of great importance. Clans can sign treaties, non-aggression pacts, become vassals, etc. Having a couple of solid alliances will help protect the Clan’s flanks and rear. But we also expect a lot of treachery, changing alliances, double-agents, stubbing in the back and other political tricks.

New clans enter the map by having a chance to fight a battle for one of the “coastal”

New clans enter the map by having a chance to fight a battle for one of the “coastal” provinces. If they kick the owner out, that province will be their new home, from where they will expand deep into the continent. In order to start fighting and capturing the provinces you should gather a team of 15 players.

Clans can also participate in Clan Tournaments; those will last for much shorter time: from a couple of hours to a couple of days. The development team will be coming up with dozens of themes and formats of such tourneys.

Some players may choose to become mercenaries rather than being in a clan. There is a Mercenary market, where Clan Masters can recruit such players for reinforcing their clans in Clan Wars or other events.

Historic Campaigns

Historic Campaigns have the same province-by-province (or town-by-town) mechanics as in Clan Wars, but are much shorter and with less diplomacy and building options: typically, such campaigns can be completed within a couple of hours. They are designed for the teams which are formed on the spot and will last for just one evening (who knows, maybe they will evolve into a new clan). Obviously each campaign will have its historic sets of available tanks.

Below is the official press release

Wargaming.net reveals first details on Clan Wars mode for its MMO game “World of Tanks”

Wargaming.net reports the company is currently working on the Clan Wars mode for its Panzer MMO that will feature perpetual confrontation of clans in the persistent world of the game.

Clan Wars system is built around the Global Map of the Earth 1940’s divided into hundreds of provinces to fight for with player’s tasks being to rally friends, form a clan (from 15 to 100 members) and start conquering the world. Control over a province will let a clan acquire both monetary revenues and in-game benefits through unlocking special models of tanks and types of ammunition. In case of need a clan may resort to the help of Mercenaries acting as freelance warriors.

“We are not going to reinvent the wheel with the Clan Wars,” - says Nick Katselapov, producer of World of Tanks, - “we are trying to introduce a deep strategic layer into the game by adding a blend of our own innovative ideas and features from such timeless videogame classics as Civilization or Total War series with comprehensive trade relations and economy, well-thought-out diplomatic system and immersive inter-clan warfare. However, unlike traditional strategy games, in World of Tanks the way of your clan to global superiority will be paved with myriads of online battles against hundred of other teams and thousands of real people, not just AI controlled bots. This will definitely inject extra thrill and fun into the game making every combat for a province a last-ditch fight.”

Alongside with the Clan Wars mode Wargaming.net plans to add Historic Campaigns and Missions, Clan Tournaments and a wide array of other clan activities.

The release of the game is scheduled for Fall 2010.



source: http://www.worldoftanks.com/news/clan_w ... s_revealed


Mapa przypomina mi tą ze starych, rewelacyjnych strategii jak Europa Universalis, Hearts of Iron czy Empire Total War. Ogólnie rewelka news dla klanów. Co Yab? Będzie w co grać na jesień ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 03, 2010, 17:05:26 »
oj tak, tak. Nowe RO, WoT, moze jeszcze Mafia II i TDU 2. No i mam nadzieje, ze koniec studiow + obroniony tytul :D Bedzie w co i bedzie kiedy :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 14, 2010, 14:27:52 »
dzisiaj ma wyjsc patch. Co w nim bedzie? W sumie do konca nie wiadomo, kraza plotki, ze ma byc nowy system dobierania przeciwnikow do bitwy. Juz nie ma byc BT-7 vs Maus, ale walki przeciwnikow mniej wiecej o tych samych poziomach.
Dodatkowo ma byc soft wipe (tzn. kasuje wszystko co osiagnelismy i odblokowalismy, ale zostaje kasa i exp, ktory mozna wydatkowac na co sie chce), tyle ze obetna o 30% wszystko, zeby nie bylo dominacji IS-7 i Mausow
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 14, 2010, 19:16:23 »
+ to

Cytuj
IMPORTANT: The system of gold assignment will be changed! Now, one gold is equal to 400 credits; each day a player will receive 250 of gold which can be exchanged into 100,000 credits. It means that 1 "older" type of gold will be equal now to 250 "new". The system has been changed in order to lower the price on some types of shells and make the economy system more loyal to players.

anyway wrażenia z gry po patchu.

Wprowadzili system załogi (+), który przypomina mi trochę ten z Theater of War (+).
Nowe efekty dźwiękowe i ogólnie oprawa audio została zmieniona ( + )
Póki co brak nowych roomów...
Nowy hud, który jest zbyt futurystyczny ( - ) na mój gust. Dosłownie czuje się jakbym siedział w statku kosmicznym ( - ). Natomiast użyteczność nowego huda oraz GUI jest OK (+).
Obstawiałem, że pojawią się Jankesi w tym patchu.. niestety brak. Podejrzewam, że udostępnią ich w momencie gdy wystartuje serwer EU i US.
Nowe bajery typu licznik czasu/stoper tylko wkuarwia ( - ), na szczęście można go wyłączyć.

Zakupiłem Ferdinanda, który owni wszystko co jest na jego drodze. Dwie bitwy, dostałem na pysk około 10 strzałów, wszystkie pociski odbite :D. Na KV-3 muszę uzbierać trochę kaski...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 16, 2010, 10:20:11 »
mi starczylo expa tylko na tyle, zeby dobic do IS-4 z najlepszym dzialem (ale z podstawowym silnikiem i radiem  :smutny:  ). Wrazenia z jazdy? Wolne strasznie i powolny obrot wierzy w porownaniu do IS-3. Trzeba bedzie sie przestawic po rushowaniu IS-3 :loleczek: Wczoraj dalem sie 2 razy tak pojechac, ze Pantera czy T-44 jezdzily bezkarnie wokol mnie a ja nie dawalem rady z obracaniem wierzy czy tez calego czolgu. Oczywiscie nigdy nie ma przydupasow jak ich potrzeba :wku*wiony:
Oprocz tego odblokowalem Pz III ausf A. i Pz II Luchs. I zmieniam zdanie, od razu po kupnie chyba najbardziej gownianym cozlgiem z tier 3 jest Luchs (no chyba, ze Pz 38 (t) ale tym to malo kto jezdzi) - przyspieszenie i predkosc skrecania ma prawie tak chujowe jak KV no i jakis pret druciany zamiast dziala. Dodatkowo trzeba o wiele wiecej expa wydac na rozne podzespoly niz przy Pz III A.
Co mi sie podoba, to te podrasowane mapki graficznie naprawde robia wrazenie, zwlaszcza nowa odslona Lakeville. Dzwieki tez podrasowali i teraz czolgi, zwlaszcza ciezkie brzmia jak bestie :loleczek: Fajne sa tez komunikaty dzwiekowe, ale zaczelo sie spamiwanie dzwiekiem :noniewiem: No i niektore dzwieki sa niepotrzebne (np. dzwiek timera przed bitwa, dzwiek gdy ktos zaznacza obszary na minimapie, komunikat, ze ktos kogos atakuje; nawet dzwiek wzywania pomocy jest troche z dupy, jesli wciaz sie nie wyswietla na minimapie kto chce tej pomocy)
A nowe GUI? Coz, jest napewno bardziej funkcjonalne, ale troche sie jeszcze gubie, zwlaszcza, ze wszystko po rusku. Przydlaby sie jakis opis uszkodzen, jak sie najedzie na nie kursorem, np. jak cos mocno jest uszkodzone (teraz jest to w formie kolorow, cos w stylu jak bylo w RO).
Ale troche szkoda, ze az tyle nowych bugow sie pojawilo, zwlaszcza od strony technicznej.
Z dodatkowych minusow to to, ze sa znaczniki, czy tez podpowiedzi, ze da sie przebic lub nie dana czesc pancerza. Troche to udebilnia rozgrywke.
Koniec koncow mi sie coraz bardziej ta gra podoba, choc widac, ze wciaz jest cos do poprawienia.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 18, 2010, 16:34:17 »
Yab, WoT to gra w którą przynajmniej pół roku się pogra gdy wyjdzie :). Nie nudzi i nie wkurwia jakimiś bzdurami jak wiele innych gier z obecnych czasów. Jest fajnie zoptymalizowana, żadnych crashy nie ma, mimo tego, że się dużo dzieje nie ma problemów z FPSami.

Na pewno gdy wyjdzie full release mam zamiar pograć to klanowo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 18, 2010, 16:42:45 »
no mnie wkurwia artyleria
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: World of Tanks
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 20, 2010, 07:15:35 »
Massively's Best of E3 2010
Best New Concept
World of Tanks

"You're a tank. You drive around and blow stuff up. What else do you want? While most game developers realize that fantasy is on its way out, the popular alternative is either sci-fi or superhero games. Wargaming.net decided to take a different approach by giving us an MMO centered around the tanks of World War II."

 :zajebiście:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

 


* Szałbox

Refresh History
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20
  • booli: ejj zyjecie tam?
    Wrzesień 25, 2024, 10:02:42

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal