Grudzień 22, 2024, 16:22:23

Autor Wątek: 2010... c.d.  (Przeczytany 178476 razy)

Offline MataDor

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 859
  • Szacun: 18
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 23, 2010, 12:20:34 »
Naprawdę przyjemnie się gra w to LoL :)
Jak by ktoś ściągnął i chciał razem popykać to zapraszam na mumbla do mnie na kanał
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
--- Take it easy --- (and fuck alllllll the cheaters!)
“We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.” - George Bernard Shaw

Offline booli

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 843
  • Szacun: -43
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 23, 2010, 19:10:42 »
w LoLa Goku z Pepelem ostro ciorają ostatnio :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Gul

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 193
  • Szacun: 2
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 23, 2010, 19:42:50 »
[video:1wwf28v3]http://www.youtube.com/watch?v=HZZiWn4t2BM[/video:1wwf28v3]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline sparr

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1744
  • Szacun: 22
  • I'm too Old for this Shit
    • http://enclave.pl
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 24, 2010, 10:16:41 »
No no.... ciekawe co polegnie... WH:4K czy SW:TOR
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 25, 2010, 10:13:12 »
ja tylko napisze:

Mafia II

ponoc premier 24 sierpnia 2010
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 03, 2010, 13:48:06 »

Cos czuje, ze pretendend na gre dekady sie szykuje :)
Mam gdzies wszystkie kody, mohy, beefy a nawet ro i caly tryb mp patrzac na te filmiki z Mafii II  :loleczek:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Heniu

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 204
  • Szacun: 2
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 03, 2010, 16:13:06 »
No Yab dokladnie o to chodzi w marketingu- podniecic frajerow do takiego stopnia zeby polecieli po gre w dniu premiery, bez czytania jakichkolwiek wstepnych recenzji/testow...

I zeby po przyjsciu do domu okazalo sie ze np. nie da sie nawet zainstalowac gry (jak bylo z GTA IV albo HL2  :cycki: )
Albo ze jest niegrywalna/wywala sie/itd.
Przypomnie OFP 2...

Poczekamy, zobaczymy, deklarowanie gier dekady przed ich wyjsciem to jak sondaze wyborcze w szmacie zalganej Michnika.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 03, 2010, 18:16:57 »
no nie powiesz, ze Mafia I zla byla
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline booli

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 843
  • Szacun: -43
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 03, 2010, 22:40:38 »
Heniu, wiesz... nie porównuj marketingu z "marketingiem", bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim.

Ideą pierwszego jest idealne rozpoznanie rynku i przygotowanie takiego produktu/usługi, który trafi w wolne miejsce oraz zaspokoi dotąd niezaspakajane potrzeby i wzbudzi je u innych.

Drugie znaczenie, przedstawia mniej więcej zakrojone na szeroką skale akcje telemarketingowców (nakręcanie hypu), próbujących sprzedać byle co, byle komu, przykł. Activision i akcja promocyjna CoD MW2.

Z tego co widzę, Czesi nie idą drogą spamowania każdego dowolnego miejsca w sieci filmami o swoim produkcie, a raczej liczą na to, że tytuł sam się obroni. I tak zapewne będzie.

Btw... GTA oraz HL nie potrzebują reklamy, żeby miliony "frajerów" poleciały w dniu premiery je kupić.
Te tytuły po prostu są wykurwiście dobre w dniu premiery.

GTAIV miało problem z grą w sieci, tylko dlatego, że Games for Windows ma wonty z lokalizacją Polski na świecie, więc szczerze mówiąc, mało to kogo obchodzi, ale oczywiście nie ma to dla Ciebie znaczenia, że gra fabularnie i gameplayowo wypierdala w kosmos niejedną produkcję ostatnich lat, ważne jest pierdolenie jak "frajer", że w to gówno nie dało się grać.

O HL2 nawet nie chce mi się pisać, nie warto, jeśli ktoś nie potrafił czytać, że gra wymaga Steama, który notabene miał swoją premierę PRZED wydaniem HL2.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline booli

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 843
  • Szacun: -43
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 05, 2010, 18:46:31 »
W sprawie nowego SW moje obawy widze, zaczynaja podzielac rowniez inni.

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... ublic.html
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline MataDor

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 859
  • Szacun: 18
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 05, 2010, 19:02:46 »
Cytat: "booli"
W sprawie nowego SW moje obawy widze, zaczynaja podzielac rowniez inni.

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... ublic.html


O KUŹWA! strasznie smętnie i sztucznie wygląda ta walka  :noniewiem:
a tak się na to napaliłem.... no nic zobaczymy
walka powinna być mega dynamiczna, widowiskowa, sprawiająca masę funu i wymagająca  (jak w LoLu  :wojsko: )
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
--- Take it easy --- (and fuck alllllll the cheaters!)
“We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.” - George Bernard Shaw

Offline booli

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 843
  • Szacun: -43
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 05, 2010, 20:02:35 »
Dobrze ktoś napisał... nawet w starożytności, zacni filozofowie zachwycali sie dynamika w WoWie, a to, to wyglada... biednie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 15, 2010, 16:12:13 »
[video:296ywglo]http://www.youtube.com/watch?v=eD-UOVaIeUM[/video:296ywglo]

nowe "coś" od Tripwire... Ja chce ku&&& Killing Floor 2!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline **LIDER**

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 805
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 15, 2010, 16:35:56 »
Ju siur ? toż to mod do UT3/UDK.... :shock:

Cytuj
# Five-time first place winner in the UT3 MakeSomethingUnreal Contest
# Used by Epic Games' to promote their UDK release


[video:1xptdg2k]http://www.youtube.com/watch?v=khvzQgBJGio[/video:1xptdg2k]

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodane:
Tripwire Interactiv bedzie tylko "wydawca" tego czegos.... FU Tripwire! :dokitu:

Cytuj

Roswell, GA, July 13, 2010: Tripwire Interactive is delighted to announce that it will be publishing Teotl Studios’ first person puzzle-adventure game, The Ball, through Steam and in stores world-wide. The Ball won multiple top prizes in Epic’s latest “Make Something Unreal” contest and is now following in the footsteps of Tripwire’s own Red Orchestra in making the leap from mod to full commercial release. Providing an experience far beyond what the mod offered the commercial release of the ball is highly enhanced and expanded featuring a full 6 hours of single-player gameplay.

“Tripwire Interactive is a perfect match for us” says Sjoerd De Jong, founder of Teotl Studios. “We are thrilled to work with them and are confident this deal will help us maximize the potential of our game.”

“When we first tried The Ball we knew this was exactly the type of game we would like to publish – fun, creative and a blast to play” said John Gibson, President of Tripwire Interactive. “This is all the more exciting for us as the winner of the previous ‘Make Something Unreal’ contest to have the opportunity to help a winner from the latest MSU contest take their game commercial.”

About the game:
The Ball is a first person action-adventure game featuring a full single-player experience built on Epic’s Unreal™ Engine 3 technology. As a swashbuckling archaeologist working on the slopes of a dormant volcano somewhere in Mexico, you get stuck in a cavern. It doesn’t take long before you realize this is more than just a cave. You reveal ancient ruins that have been hidden from outsiders for centuries and discover a mysterious artifact, a gold and metal shelled Ball. As you progress towards solving the mystery of this amazing place you must unlock the secrets of The Ball and learn to control this ancient artifact. You will also start to encounter not just puzzles and traps, but also various strange creatures – the guardians of this mystery. These creatures also have to be overcome, using only The Ball to defend you. Venturing deeper into the volcano, you reveal some of mankind’s greatest secrets…

Key features:

    * Six hours of single-player adventure
    * Game mechanics that are very simple to pick up, immersing the user in the physics-based gameplay right from the start
    * 8 huge levels to explore
    * Includes bonus Survival game mode, with 3 additional levels
    * Wide range of enemies to overcome, including mummies, an undead gorilla and boss characters
    * Unique vehicles – an underground train and the mysterious “Ball Chariot”
    * More than 30 secrets hidden away to be discovered, as well as multiple achievements for the player to earn
    * Steamworks™ features including achievements and leaderboards

The game will be available on Steam and in stores from Fall 2010. For further information on the game, visit the game website: http://www.theballthegame.com/.

About Tripwire Interactive
Based in Roswell, Georgia, Tripwire Interactive is an entertainment software developer and publisher founded in 2005 by the award winning mod team and winners of the 2004 edition of the “$1,000,000 Make Something Unreal” competition. Released in early 2006, Tripwire Interactive’s debut retail title Red Orchestra: Ostfront 41-45 achieved both critical and commercial success garnering several awards including “Multiplayer Game of the Year” and “FPS of the Year” for 2006. Killing Floor, Tripwire’s second title, jumped straight to the top of the Steam best-seller list and instantly became one of the top-ten most played FPS games in the world. With some of the most played PC Multiplayer games on the market and over 1,000,000 units sold on PC, Tripwire Interactive have proven that with hard work, determination, and great distribution partners, independent game developers can still make a big splash in the games industry. For more information visit Tripwire Interactive’s website at http://www.tripwireinteractive.com.

About Teotl Studios
Based in Vittinge, Sweden, Teotl Studios is a game development start-up focused on creating quality and immersive single player experiences. The staff is a unique mix of seasoned veterans and talented enthusiasts.

The studio’s first title, The Ball, started out as a critically acclaimed mod. It came second in the 2010 edition of Epic Games’ “$1,000,000 Make Something Unreal” competition, and also secured ModDB’s “Best Singleplayer Mod of 2008″ award. Recently the game was awarded funding by the Nordic Game Program, an initiative from the Scandinavian governments to promote and support regional game development. With the full version of The Ball, Teotl Studios aims to continue this success and present the world with an atmospheric, memorable, and above all fun experience.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »


Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2010... c.d.
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 16, 2010, 15:35:36 »
Lider a i dobrze. Niech sprzedają. Kasy to oni nigdy nie mieli dużo (o ile w ogóle mieli)

btw: http://consoleo.pl/index.php/publicysty ... -gier.html

sad but true...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

 


* Szałbox

Refresh History
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20
  • booli: ejj zyjecie tam?
    Wrzesień 25, 2024, 10:02:42

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal