Forum otwarte > Hyde Park

Civilization V

(1/2) > >>

Inermis:
Jak ktoś ma za dużo czasu w niedzielę i Civilizację V to proponuję zebranko na zagranie w kilka osób.
W godzinach 12-17, powinniśmy dać radę ogarnąć jedną grę :)



Btw: Autos-ave w multi działa i da się później grę załadować, więc możemy też się umówić na jakieś wieczorne 1-2 godzinki, przez kilka dni :)

NaTT:
Mówimy tu o oryginalnej Civ V : P?

Inermis:
Mówimy o takiej która można odpalić i grać po sieci - więc tak oryginalna spełnia to kryterium, nie wiem czy inne też.
W Civ zawsze był gamespy a on nigdy akurat kluczy nie sprawdzał, ale nie wiem jak to jest z nową wersją.

MataDor:
Jak Civ5 działa na multi? Rozumiem że czekasz na swoją turę aż wszyscy skończą ruchy, czy w międzyczasie jak czekasz masz dostęp do swojej cywilizacji i możesz sobie wszystko sprawdzać?

Inermis:
Matador, gra się tak samo jak w Civ IV. :)

- Tury robią wszyscy gracze na raz.
- Tura się kończy jak wszyscy gracze dadzą end turn.
- Jak ty dasz end turn, a inni jeszcze nie skończyli to możesz oglądać swoją cywilizację(ale zmiany rozkazów dopiero od następnej tury będą się liczyć)
- włączamy limit czasu na turę na początku jest to około 30 sekund, do około 2 minut pod koniec rozgrywki, zapewnia to płynność gry przy ślamazarnych graczach.
- Animacje bitew i ruchów są wyłączone, więc gra się szybciej niż w singla

Ogólnie gra się dużo sprawniej jak gracze:
- korzystają z Queue podczas budowania
- korzystają z Automatyzacji workerów
- wyznaczają miejsce docelowe jednostkom, zamiast ruszać się co turę o kilka pól

Ostatnio jak graliśmy to spowolnienia dały się jedynie odczuć podczas wojen - wtedy ręczeni się kieruje 5-15 jednostkami.  :wojsko:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej