Grudzień 26, 2024, 14:29:04

Autor Wątek: 2011, czyli co nowego w nowym roku  (Przeczytany 245679 razy)

Offline MataDor

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 859
  • Szacun: 18
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #420 dnia: Maj 06, 2011, 16:44:28 »
Cytat: "**LIDER**"
Dla zainteresowanych:
http://www.indiedb.com/games/frozen-syn ... -pre-order

Czyli €18.99 - 30% (~13euro) za 2 kopie gry oraz Steam key kiedy wyjdzie  :zajebiście:


Lider, jak byś kupował to niezapomnij dać znać TYM RAZEM! Chętnie też kupię  :wojsko:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
--- Take it easy --- (and fuck alllllll the cheaters!)
“We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.” - George Bernard Shaw

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #421 dnia: Maj 06, 2011, 17:58:27 »
Cytat: "MataDor"
Cytat: "**LIDER**"
Dla zainteresowanych:
http://www.indiedb.com/games/frozen-syn ... -pre-order

Czyli €18.99 - 30% (~13euro) za 2 kopie gry oraz Steam key kiedy wyjdzie  :zajebiście:


Lider, jak byś kupował to niezapomnij dać znać TYM RAZEM! Chętnie też kupię  :wojsko:


6.50 na głowę? Hmmm może ja też się skuszę, aczkolwiek mam w co grać :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline **LIDER**

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 805
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #422 dnia: Maj 06, 2011, 18:05:04 »
Niby jest w co grać ale ciekawe tytuły Indie z MP za niewielkie pieniądze mimo to się łyka  :wink:

MP o tyle ciekawy, że możesz rozgrywać kilka meczy jednocześnie a swój ruch wykonać np raz na dobę czy na tydzień  :język2:
(przynajmniej kiedyś tak było, teraz nie wiem po jakim czasie mecz wygasa)

btw MataDor: Portal'a 2 na SP ukończyłeś ? bo Ja cały czas czekam aby jakiegoś co-op pyknąć a z plebsem grać mi się nie chce :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »


Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #423 dnia: Maj 06, 2011, 18:30:04 »
Cytat: "**LIDER**"
Niby jest w co grać ale ciekawe tytuły Indie z MP za niewielkie pieniądze mimo to się łyka  :wink:

MP o tyle ciekawy, że możesz rozgrywać kilka meczy jednocześnie a swój ruch wykonać np raz na dobę czy na tydzień  :język2:
(przynajmniej kiedyś tak było, teraz nie wiem po jakim czasie mecz wygasa)

btw MataDor: Portal'a 2 na SP ukończyłeś ? bo Ja cały czas czekam aby jakiegoś co-op pyknąć a z plebsem grać mi się nie chce :P

tja ale nawet brakuje czasu na te "cool" MP indie giery :P

Portala 2 na coopie pogram gdy kupie, czyli cena < 70zl
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #424 dnia: Maj 07, 2011, 00:30:58 »
Wydszedł długo oczekiwany update do DH

Cytuj
Dateline: 6, May 2011

The Darkest Hour Team is proud to announce the release of Darkest Hour 5.0 to Steam. Gentlemen, start your updates.

Signed,
The Darkest Hour Team

ExoCet - Project Lead
Protector - Lead 2D Artist
RustIronCrowe - Lead 3D Artist
Shurek - Coder
Basnett - Coder
CYoung - 2D Artist
TT33 - Animator/3D Artist
2K - 3D Character Artist
Jeff Duquette - Level Designer
Theel - Level Designer and Coder
BOH-rekrut: Level Designer
Razorneck - Level Designer
Pilam - Sound and Music Design
Schneller - Community Liaison
Thommy L: Lead Beta Tester

A special thanks on behalf of our community level designers who contributed to this final release.

    Kashash for Cambes En Plaine
    Jorg Biermann for Poteau Ambush redux


Many thanks as always to our dedicated Beta Testing Team.

Our humble gratitude to TWI for their continued support and assistance: Alan, John, Dayle, and Jared.

Special mention to the following DH contributors:

    Amizaur for the optics and debugging code, as well as a number of the German optics textures
    mlespaul for lending his substantial assistance and personal sources of research material to the development of our armored fighting vehicle optics.


And to YOU the community, our players, clans, server admins, and others who we owe the most...our undying appreciation for making the last 4 years the best ever. See you all on the battlefield. NOW and in the FUTURE!

--------------------------------------------------------------------------------------
Darkest Hour: Europe ‘44-’45
Version 5.0 Change Log
May, 2011

Maps

Additions

    Bridgehead
    Caen
    Cambes-en-Plaine
    Carentan Causeway
    Gran
    Hill 400
    Kommerscheidt
    Lutremange
    Poteau Ambush
    Simonskall
    Vieux Recon


Changes

    Bois Jacques
        Reduced round timer by 2 minutes.
        Last Allied spawn moved closer to ‘Hill’ objective.
    Brecourt
        Removed artillery crew and artillery officer roles.
    Dog Green
        Removed German anti-tank role.
        Sturmgewehr 44 removed from weapon selection.
        Fixed issue with ‘Western Sandbank’ objective that made it incredibly difficult to capture.
        Reduced intensity of random artillery on the beach.
        Increased the amount and density of beach obstacles.
        German resupply areas are now placed in more tactical locations.
        Fixed ‘Main Beachhead’ objective name.
        Removed destroyed anti-tank guns from all bunkers.
    Foy
        Removed German anti-tank role.
    Ginkel Heath
        Reduced round timer by 3 minutes.
    Hill 108
        Completely redesigned defensive perimeter, including the addition of wire obstacles and “real” minefields.
        Objective has been redefined as “Destroy Flak Emplacements”.
        Secondary ‘phase line’ objectives added to advance/withdraw spawn areas.
        German reinforcement pool increased by 66%.
        Time limit increased to 30 minutes.
        Widened flanks and increased overall foliage density; all trees now “real”.
    Hürtgenwald
        Flak 36 and Pak 40 guns no longer re-spawn when destroyed.
        Pak bunker interior updated.
        Sherman M4A1 75 limited to 6 spawns.
        Sherman M4A3E2 ‘Jumbo’ added with 2 spawns once the North or South bunker is captured.
    Juno
        Allies limited to 4 Sherman DD tanks.
        Removed Flak 36 facing the beach.
    La Chapelle
        German anti-tank units now receive Panzerfausts instead of Panzerschrecks.
        Added German mortar pit behind church.
        Added German anti-tank dugout near North Village.
    Noville
        Added more cover to eastern town approach.
        Increased Allied reinforcements.
    Raids
        British now receive 2 Cromwell tanks limited to 3 spawns each.
        German StuG III G limited to 4 spawns.
    Stoumont
        German anti-tank units now receive Panzerfausts instead of Panzerschreck
        Germans now receive a “Sniper” role
        US now receive a “Sniper” role
    Wacht am Rhein
        US forces now receive Jackson tanks.
        US forces now receive M4A3 Sherman 75mm & 76mm.
        German forces now receive StuH 42.
        German forces now receive Jagdpanzer IV l/70.
        German forces now receive a Funktrupp (radioman) role.
        Removed Jeep & Kübelwagen.
        Reduced amount of German heavy tanks in first and second spawn.


Miscellaneous

    Unified naming convention for maps with spaces in the name.
    All official maps now have more more historically accurate role allocations.
    Most resupply areas are now team specific.


Gameplay

Additions

    Players can catch fire from nearby exploding vehicles and world fires.
    Non-mortar operators carry one ammunition resupply for mortars.
    Players shot in the legs or feet while sprinting will fall on the ground.
    Players shot in the chest will have their stamina dropped to 0.
    Players that sustain falling damage will fall on the ground and drop their weapon.
    Mobile Deploy Vehicles added.
        Can be driven only by squad leaders.
        Can be deployed to as long as the vehicle is not in a capture area or near enemies.
    Added mapping variables which can disable armor crews and players in vehicles to count towards capturing objectives. Most maps now have this functionality activated.
    Mortar operators, mortar observers and reconnaissance crewmen can have separate spawn areas.
    Players can pick up enemy grenades from enemy resupply points.


Changes


    Default field of view reduced from 85 to 72.
    Colored smoke grenades no longer mark rally points.
    Machine-gunners can no longer resupply others with machine-gun ammunition.
    Anti-tank infantry can no longer resupply others with anti-tank rockets.
    Players can only carry one anti-tank and machine-gun resupply.
    Maximum roles increased from 10 to 16 per team.
    New win music for both sides.


HUD

Additions

    New hint messages for many features that do not exist in Red Orchestra (mortars, mantling, vehicle features, etc.)
    Death messages can be disabled from the HUD tab in the Configuration page.
    Voice icon displays above nearby players’ heads when using their microphone.
    Voice Icon can be enabled or disabled from the HUD tab in the Configuration page.


Changes

    Reinforcement count now displays the actual number of reinforcements left rather than a percentage.
    You can no longer see the enemy’s reinforcement levels.
    Death messages are delayed by 5 seconds and fade-in instead of appearing instantaneously.


Vehicles

Additions

    Allies
        Sherman M4A3E2 ‘Jumbo’
        GMC 2.5 Ton Truck
        Sherman M4A3 (75 mm)W
        Sherman M4A3 (76 mm)W
        M-8 Greyhound
        M-18 Hellcat
    Axis
        Jagdtiger (Jagdpanzer VI Ausf. B)
        Marder III Ausf. M
        SdKfz 234/1
        SdKfz 234/2 "Puma"
        Jagdpanzer IV Ausf F (L/48)
        Jagdpanzer IV Ausf J (L/70)
        StuH 42


Changes

    Allies
        Sherman M4A1 skins updated.
        Replaced M5A1 Stuart engine sounds.
        Replaced vehicle borne .30 cal machinegun sound effects
        Added HE shells to US 57mm anti-tank gun.
        Added HE shells to M5A1 Stuart.
        Removed smoke shells from M5A1 Stuart (no 37mm smoke shell existed)
        Bren carrier now actually carries a Bren gun.
        Fixed Achilles driver’s position texture issue.
        Optimized texture assignments for Firefly and Sherman M4A1 75.
    Axis
        Completely revised Panzer IV Ausf. H and J exterior and interior models
        Completely revised Panzer III Ausf. M & N exterior and interior models
        Completely revised Stug III G early and late exterior model
        Substantial revisions to King Tiger exterior and interior models
        Increased damage radius of Panzer III N and Panzer IV HEAT rounds.
        Added green, gray, and snow versions of the Flak 36


Miscellaneous Features & Changes

    Vehicle Engines can be turned on and off using the “primary fire” button.
    Powered turrets forced into manual mode if vehicle engine is destroyed or switched off.
    Penetration code completely revamped to account for the individual slope effects of APC/APCBC, HVAP/APCR, APDS, and HEAT.
    Turret component damage system now working completely
    Point scoring system added for killing vehicles.
    Reviewed all shell penetration and ballistics data and corrected as necessary.
    Opel Blitz, GMC 2.5 Ton Truck, and Bren carrier now act as mobile resupply points to infantry and armor.
    British APDS shell spead is now randomly enabled; max spread reduced by half from current.
    Chance of shell shatter at certain velocities for 76mm and 37mm APC, as well as APDS, HVAP, and APCR.
    Fine tuned how vehicle reset times work (i.e. abandoned vehicles will no longer stay on the battlefield indefinitely but respawn will not be called if crew members are still nearby).
    Top speed of wheeled vehicles reduced to top safe off road rating.
    Added camera shake and blur for shell hits/penetrations to vehicles.
    Reduced radius that engine on/off sounds can be heard.
    Revamped gunsight reticles for: Achilles, Wolverine, Sherman 75, Sherman 76, Flak 36, and US 57mm anti-tank gun.
    Wheeled vehicles can no longer be captured by opposing forces.
    Reduced chance that rear penetrations will reach the crew area of tanks.
    Turret penetrations now have a chance of detonating tanks.
    Increased brightness of tank shell tracers.
    Added unique death messages for each tank and anti-tank gun shell type.
    Added chance of sabotage to anti-tank guns.
    Revised high-explosive round penetration tables.
    Substantially reduced view shake when anti-tank guns and tanks fire their main guns.
    Increased vehicle recoil when main gun fires (aka “gun jump”).
    Removed view shake from tank co-axial machineguns.
    Reduced view shake on bow machine-guns.
    Improved artwork for some tank shell HUD elements.
    Reduced anti-tank gun traverse speeds.
    Offsets of German bow MG optics are correct (now off to the left instead of on top).
    Various improvements to the M3A1 mounted .30 cal.
    Added winter skin variants for nearly all vehicles.


Infantry Weapons

Additions

    German Kurz 8cm Granatwerfer 42.
    American M2 60mm Mortar.


Changes

    Decreased field of view when iron-sighted with most weapons.
    Adjusted penetration values of portable anti-tank weaponry.
    Adjusted flight time of Panzerfaust 60 warhead.
    Gewehr 43’s recoil and spread reduced.
    Gewehr 43’s firing sound replaced.
    B.A.R. recoil increased.
    PIAT can no longer be fired from the hip.
    PIAT can no longer reload while prone.
    Fixed grammatical errors in infantry anti-tank notification messages.
    Sturmgewehr 44 recoil increased.
    Maschinenpistole 40 rate of fire slightly increased.
    Effective range of portable anti-tank weapons decreased.
    Maschinengewehr 42 and Browning M1919A4 .30 Caliber spread reduced.
    Vision blur when firing the Browning M1919A4 .30 Caliber reduced.
    Maschinengewehr 34 now start with 7 drum magazines instead of 4.
    Maschinengewehr 34 is now resupplied with 2 drum magazines instead of 1.
    Maschinengewehr 42 and Browning M1919A4 .30 Caliber start with 3 ammunition belts instead of 2.
    All machine-guns take longer to overheat.
    Significantly reduced recoil of bipod-deployed weapons.
    Default amount of concealment and colored smoke grenades that can be carried reduced from 2 to 1.
    Inventory slot numbers adjusted for heavy weapons.
    Machine-gunners can no longer resupply other machine-guns.
    Anti-tank units can no longer resupply others’ anti-tank weapons.
    Machine-guns can no longer be deployed while moving.
    Most weapons adjusted ballistic coefficients and muzzle velocities to better reflect real-world values.


Roles

Additions

    United States
        Corporal
        Equipped like a standard rifleman with one concealment smoke grenade.
    Germany
        Fireteam Leader
        Equipped like a Squad Leader without smoke grenades.
        Radio Operator
        Same functionality as American and Commonwealth radio operators.
    Commonwealth
        Lance Corporal
        Equipped like a Corporal without a colored smoke grenade.
    Universal
        Mortar Operator
        Lightly equipped, carries and operates mortars.
        Mortar Observer
        Equipped like a rifleman. Marks targets for mortar operator.


Changes

    Officer role replaced with Artillery Officer role. The Artillery Officer is equipped as a rifleman but has the ability to call in off-map artillery.
    Anti-tank roles now carry 1 concealment smoke grenade.
    Combat engineer roles now carry 1 concealment smoke grenade.
    Maximum amount of colored smoke grenades able to be carried reduced to 1.
    Colored smoke grenades can not be discarded and do not drop off of dead bodies.
    All airborne units are now equipped with pistols.
    Commonwealth Sniper roles are now equipped with 1 fragmentation grenade.
    German “semi-automatic rifleman” role now obsolete; a warning will appear when compiling a map that uses them.


Miscellaneous

    All role descriptions have been rewritten.
    Nearly all roles have had their equipment load-outs modified.


Bug Fixes

    Fixed bug that prevented tanks from burning down to death if the entire crew bailed out.
    Fixed bug where tanks would prematurely detonate when commander exited through burning turret hatch.
    Fixed bug that allowed non-penetrating vehicle hits to start fires (also know as the “fire bug”)
    Flak 36 gunner can now be killed.
    Fixed a rare mantling bug that could cause a player to float through the air or fall through the map under certain circumstances.
    Fixed bug where Panzerfaust 60 could not fire more than 30 meters during online play
    Fixed missing animations when jumping and falling while unarmed.
    Panzerschreck now displays proper message when attempting to reload while prone.
    Fixed commander's hit box on M10 Wolverine, Achilles and M36 Jackson. You can no longer shoot them with small arms through the side of turret.
    Grenades and satchels are now oriented correctly when they come to rest on the ground.
    Players can now carry all 3 types of grenades instead of 2.
    Fixed an exploit where players could sprint backwards at forward sprinting speed.
    Players manning anti-tank guns are no longer immune to small arms fire.
    Switching from a deployed set of binoculars will properly un-deploy the binoculars and reset your player’s walking speed.
    ‘Mantis’ wrists on dead player rag-dolls eliminated.
    Fixed specific German sniper player model that would freeze in place when killed. Also known as the ‘zombie’ bug.
    Fixed issue where machine-gunners that were player resupplied would continue to be marked as ‘needing resupply’ even with full ammunition.
    Fixed issue where machine-guns would fire on the client side and overheat, but no actual bullets would be fired.
    Fixed some discrepancies regarding machine gun tracer effects.

Nowy scoring system dla czołgistów
Cytuj
Guide to Darkest Hour's vehicle point scoring system:

1 point: Higgins Boat, Kübelwagen, GMC truck, and Jeep Willys
2 points: AT Guns, Regular Halftracks, M5 Stuart, and Armoured Recon Vehicles
3 points: Medium Tanks, Tank Destroyers, and MDV Halftracks
4 points: Medium-Heavy Tanks (Panther, Jagdpanther, and Sherman 'Jumbo')
5 points: Heavy Tanks (Jagdtiger, King Tiger, and Tiger I)

Players will still be awarded points for killing each crew member/passenger on board a destroyed vehicle.

To się kurwa nazywa update  :zajebiście:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Heniu

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 204
  • Szacun: 2
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #425 dnia: Maj 07, 2011, 01:12:01 »
Szkoda ze rok temu to nie wyszlo...
Chwile sie offline pobawilem, pojazdow vpizde, Jagdtiger miazdzy system.
Szkoda tylko ze sie wypierdala gra dosc czesto z roznymi bledami...

Jakby ktos chcial szybko ogarnac nowe zabawki- jest taka mapa, chyba sie "shooting range" nazywa czy jakos tak, starczy odpalic "practice" z botami, dac w konsoli "killbots" i mozna wszystkie pojazdy potestowac.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #426 dnia: Maj 07, 2011, 01:21:21 »
Cytat: "Heniu"
Szkoda ze rok temu to nie wyszlo...

z modami do RO2 nie będzie takiego problemu ;)

Cytat: "Heniu"
Szkoda tylko ze sie wypierdala gra dosc czesto z roznymi bledami...

Pograłem na MP, stwierdzam zero błędów

Cytat: "Heniu"
Jakby ktos chcial szybko ogarnac nowe zabawki- jest taka mapa, chyba sie "shooting range" nazywa czy jakos tak, starczy odpalic "practice" z botami, dac w konsoli "killbots" i mozna wszystkie pojazdy potestowac.

Pograłem przyczajonym Stugiem, 75mm miażdzy Shermany, Greyhoundy i inne alianckie lekkie puszki. Dodatkowo gdy wyłączysz silnik trudno Cię namierzyć, a sam słyszysz wroga na kilometr. Walka czołgowa to miodzik teraz, wymusza specyficzne działania dla danego czołgu oraz analizę topografi terenu i granej mapy :zajebiście: . Nie ma badziewnego casualowego "papier, kamień, nożyczki"
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Yab

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Szacun: 7
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #427 dnia: Maj 07, 2011, 11:42:55 »
jagdtiger - sraktiger. HELLCAT KURWA!!!!!! :cycki:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #428 dnia: Maj 07, 2011, 15:09:42 »
Cytat: "Yab"
jagdtiger - sraktiger. HELLCAT KURWA!!!!!! :cycki:
 :zajebiście:

[video:1uqyok69]http://www.youtube.com/watch?v=5JIlYZ8ScYM[/video:1uqyok69]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Wawer

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 981
  • Szacun: 31
    • http://www.enclave.pl/
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #429 dnia: Maj 07, 2011, 16:56:17 »
Cytat: "Apos"

Cytat: "Heniu"
Szkoda tylko ze sie wypierdala gra dosc czesto z roznymi bledami...

Pograłem na MP, stwierdzam zero błędów

Grałem na MP - gra się wypierdoliła dwa razy
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Wawer

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 981
  • Szacun: 31
    • http://www.enclave.pl/
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #430 dnia: Maj 07, 2011, 18:27:39 »
[video:234r6osg]http://www.gametrailers.com/video/exclusive-gameplay-video-2/713622[/video:234r6osg]
[video:234r6osg]http://www.youtube.com/watch?v=90BPECahh3o&feature=player_embedded&fmt=22[/video:234r6osg]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Hiacenty

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Szacun: 0
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #431 dnia: Maj 09, 2011, 07:45:45 »
Trzeba nowy sprzęt kupić :luzak:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #432 dnia: Maj 09, 2011, 14:41:37 »
[video:3fz64blh]http://www.youtube.com/watch?v=u0t8xbAR_UQ[/video:3fz64blh]

Ktoś już w to grał? Wygląda interesująco

Tu jest beta register, gierkę dostałem, ale nie mam póki co czasu.

W tym tygodniu wychodzi też coś takiego. Linki do dema dostępne tutaj.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline **LIDER**

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 805
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #433 dnia: Maj 09, 2011, 15:50:06 »
Ble gra z GFWL...omijam z daleka  :wstydniś:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »


Offline gehuzz

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 773
  • Szacun: 9
Re: 2011, czyli co nowego w nowym roku
« Odpowiedź #434 dnia: Maj 09, 2011, 16:37:41 »
Apos giera fajna, niedawno chciałem nawet klucz do bety udostępnić bo miałem dwa;) tylko tak jak mówisz.. trzeba mieć duuuużo czasu
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
]

 


* Szałbox

Refresh History
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20
  • booli: ejj zyjecie tam?
    Wrzesień 25, 2024, 10:02:42

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal