Grudzień 22, 2024, 12:45:43

Autor Wątek: Civilization V  (Przeczytany 7220 razy)

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Civilization V
« dnia: Październik 05, 2010, 21:05:20 »
Jak ktoś ma za dużo czasu w niedzielę i Civilizację V to proponuję zebranko na zagranie w kilka osób.
W godzinach 12-17, powinniśmy dać radę ogarnąć jedną grę :)



Btw: Autos-ave w multi działa i da się później grę załadować, więc możemy też się umówić na jakieś wieczorne 1-2 godzinki, przez kilka dni :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline NaTT

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 151
  • Szacun: 0
Re: Civilization V
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2010, 02:19:04 »
Mówimy tu o oryginalnej Civ V : P?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Re: Civilization V
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2010, 10:16:33 »
Mówimy o takiej która można odpalić i grać po sieci - więc tak oryginalna spełnia to kryterium, nie wiem czy inne też.
W Civ zawsze był gamespy a on nigdy akurat kluczy nie sprawdzał, ale nie wiem jak to jest z nową wersją.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline MataDor

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 859
  • Szacun: 18
Re: Civilization V
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2010, 11:43:42 »
Jak Civ5 działa na multi? Rozumiem że czekasz na swoją turę aż wszyscy skończą ruchy, czy w międzyczasie jak czekasz masz dostęp do swojej cywilizacji i możesz sobie wszystko sprawdzać?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
--- Take it easy --- (and fuck alllllll the cheaters!)
“We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.” - George Bernard Shaw

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Re: Civilization V
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2010, 13:08:35 »
Matador, gra się tak samo jak w Civ IV. :)

- Tury robią wszyscy gracze na raz.
- Tura się kończy jak wszyscy gracze dadzą end turn.
- Jak ty dasz end turn, a inni jeszcze nie skończyli to możesz oglądać swoją cywilizację(ale zmiany rozkazów dopiero od następnej tury będą się liczyć)
- włączamy limit czasu na turę na początku jest to około 30 sekund, do około 2 minut pod koniec rozgrywki, zapewnia to płynność gry przy ślamazarnych graczach.
- Animacje bitew i ruchów są wyłączone, więc gra się szybciej niż w singla

Ogólnie gra się dużo sprawniej jak gracze:
- korzystają z Queue podczas budowania
- korzystają z Automatyzacji workerów
- wyznaczają miejsce docelowe jednostkom, zamiast ruszać się co turę o kilka pól

Ostatnio jak graliśmy to spowolnienia dały się jedynie odczuć podczas wojen - wtedy ręczeni się kieruje 5-15 jednostkami.  :wojsko:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Blood

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Szacun: 3
Re: Civilization V
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2010, 14:32:09 »
Ja bym zagrał. W Civ jestem lamka, więc szybko odpadnę :) Tylko niestety w ten weekend nie mogę. Może w następny też pogracie?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Apos

  • Administrator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 1701
  • Szacun: 23
    • http://enclave.pl
Re: Civilization V
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 15, 2010, 12:55:36 »
Cytuj
A 2K community manager has put out a preliminary look at the first major patch for Civilization V. Among the coming improvements are AI fixes, balance tweaks, and a whole bunch of bug squashing.

I've been known to love myself a little Civ V, but I can absolutely understand the issues that some players have with the AI on both tactical and strategic levels. Hopefully this irons some of that out, because the underlying design is brilliant.

Here's the full list of changes so far – though "2K Greg" notes that this is not a comprehensive listing of everything that will be in Civ V 1.1, and that there is not yet an ETA on when the patch will go live.

UI

    * Fix for production prompt that sometimes appears with newly created puppet states that could stop the player from being able to end the turn.
    * Aircraft banner corrections – now when you rebase an aircraft, the number will move with it.
    * Resource icons now come up with Ctrl-R again, instead of sharing the same button with Build Roads.
    * Selecting a great general will no longer cause yield icons to appear.
    * Added option to disable auto-unit cycling.
    * Fix for full-screen game when running dual monitors. Previously, the curser could scroll off the “open” side, and not be able to scroll the map in that direction.
    * Misc additional fixes to mouse controls, and other interface issues.
    * Rounded out financial information in the Economic Overview screen. Details now provided on the amount of gold provided by each city, the cost of buildings in each city, etc.
    * Auto-populate save menu with save file name
    * Allow selection of other cities by hex from within the city screen
    * Added detailed trade route info to Economic Overview screen

MODDING

    * Category list now displays correctly

GAMEPLAY

    * Workers - Added option to force workers to ignore manually made improvements (so they don’t change what you decide was best for a plot).
    * Workers - Fixed bug where number of turns to complete were incorrect in build action button tool-tip.
    * Economy - Fixed bug where players could disband a single unit, and not see the economic return until disbanding 1 more.
    * Economy – Increased city wealth setting to 25%
    * Economy – Multiple fixes to the way trade-routes are tabulated and recognized.
    * Economy - Can now sell Buildings in a city (to help lower maintenance for obsolete buildings later in the game).
    * Trade – Found and corrected a Trade problem that could cause your Resource inventory to multiply.
    * City States - Fixed a bug where you could not gift aircraft to city states.
    * Military - Medic promotion now only provides healing bonus for adjacent units.
    * Military – Fix for Minuteman movement.
    * Military – Correct promotions for “archer-like” units (horse archers, chariots).
    * Military - Embarked units will no longer slow enemy land units
    * Military - Improved unit cycling logic. Camera will jump around much less.
    * Balance - Engineers +1 hammer

AI

    * Military – Better handling of unit need (navy vs land, etc.) .
    * Military - AI will tend to build ships to deal with blockaded cities more often
    * Military – Corrected an issue hampering movement of AI armies, especially when in close proximity to enemy forces
    * Diplomacy – AI will be more reluctant to offer or accept open border agreements with more powerful opponents.
    * Diplomacy – Fix for never ending deals (peace, research agreements, etc).
    * City – City specialization and city focus improvements.
    * City - Cities that are Avoiding Growth will not grow while that option is selected
    * Workers – Priority of trading posts reduced, and rebalanced priorities on other improvements
    * Workers – Improved the path-finding mechanic when building route-to roads improved, including a large performance increase when evaluating road-pathing.

MULTIPLAYER

    * Exploit – Fix for gifting unit exploit
    * Chat – Color-coding, sound alerts, etc., added for in-game chat system, including a larger window.
    * Deals – Additional deal validation put in place to verify deals before they are committed

MISC

    * Research treaties that end because you declare war will no longer grant the free tech
    * Save/Load – Fix for corrupted saves being experienced by some players in late-game.
    * Map - Huge map crash-during-load fix that were reported on some specific systems.
    * Map – Terrain caching fix that could cause problems for certain video cards (the “glowing red orbs” seen on the map are an indicator of this).
    * Map – Fix for the low res terrain that appears the first time the game is run (terrain tiles would not load in anything but low-res the first time you play on some computer configurations)
    * Strategic View – Crash fix for units rendering in background.
    * Strategic View – Fix for selecting units either standing on a city plot, or garrisoned in the city plot.
    * Eyefinity – Better handling of leader scenes when using Eyefinity displays.
    * Tutorials – Many tutorial tweaks and adjustments.
    * Multiple crash fixes.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Re: Civilization V
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 15, 2010, 13:23:52 »
Ta, szkoda że nie poprawia to lagów na multi i problemów z synchonizacją.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Offline **LIDER**

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 805
  • Szacun: 6
  • *Seven Steps Behind*
    • www.enclave.pl
Re: Civilization V
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 15, 2010, 16:15:41 »
Cytat: "Inermis"
Ta, szkoda że nie poprawia to lagów na multi i problemów z synchonizacją.
A ta gra ma swój kod sieciowy czy korzysta z tego co daje steamworks? bo jak to 2-gie to wydaje mi się, że pozostanie lipa... w kilku grach widziałem to w akcji i nie zachwyca (Worms Reloaded oraz Nation Red)  :-x  :(
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »


Offline Inermis

  • Global Moderator
  • Nowy
  • *****
  • Wiadomości: 891
  • Szacun: 13
  • commander on duty
Re: Civilization V
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 15, 2010, 16:53:19 »
Wydaje mi się że korzysta ze SteamWorks w pełni, bo nie ma żadnych informacji o dodatkowych portach itp.
Trzeba będzie spróbować LAN + Hamachi
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

 


* Szałbox

Refresh History
  • BigDzik0: o, deep rock'a niedawno ogrywalem. solo słabo siada. Z coopów jeszcze Risk of Rain2 i Gunfire Reborn maja ostatnio wzięcie : )
    Marzec 29, 2021, 09:18:04
  • Blood: Gra ktoś w nowego bfa czy bojkotujecie?
    Listopad 20, 2021, 18:11:09
  • NightMaX: lol 3 info na rok :)
    Luty 04, 2022, 12:25:59
  • Inermis: Dziwne że jeszcze DNS istnieje :)
    Marzec 18, 2022, 12:26:41
  • Inermis: Teraz na tapecie Elden Ring
    Marzec 18, 2022, 12:26:49
  • booli: ooo zyjecie:D myslalem, ze mozna Was znalezc w dziale zdjec ze starymi pierdzielami na fb
    Październik 21, 2022, 18:18:24
  • Flaw: Cześć :)
    Grudzień 03, 2022, 22:11:27
  • Flaw: Odpaliłem GeForce Now i od kilku dni pogrywam w BF'a.
    Grudzień 03, 2022, 22:12:56
  • booli: elegancko
    Luty 20, 2023, 13:24:51
  • NightMaX: a czemu mamy nie zyc :) nmie dosc ze zyjemy to jeszcze gramy wspolnie na TS - aktualnie warzone 2 na tapecie
    Kwiecień 03, 2023, 20:18:12
  • boby7: Ja też żyję :) Czołem wszystkim!
    Kwiecień 10, 2023, 10:40:13
  • Simek: Siema wszystkim po latach ;)
    Kwiecień 10, 2023, 22:00:28
  • booli: o dzizzz
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:39
  • booli: Simek... nasz czlowiek z bialego dunajca :D
    Czerwiec 11, 2023, 20:58:53
  • jason.paury: oO
    Lipiec 14, 2023, 11:57:12
  • NightMaX: ja pierdziele na jesień sie tak uaktywnijcie a nie w lecie kiedy nic nie gramy :D
    Lipiec 15, 2023, 14:54:16
  • NightMaX: a tak poważnie grywamy - prawie codziennie ale tak wlasnie zaczynamy jak sie zaczyna zimno robić w lecie zawsze jest przerwa.
    Lipiec 15, 2023, 14:56:06
  • NightMaX: Jest TS chyba nawet adres zapisalem w jakims wątku
    Lipiec 15, 2023, 14:56:25
  • BigDzik0: w którym? bo chciałem wpaść, tak szukam, ten z "aktualny server" nie bangla :)
    Grudzień 06, 2023, 17:49:20
  • booli: ejj zyjecie tam?
    Wrzesień 25, 2024, 10:02:42

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal