Forum otwarte > Hyde Park

2015 | Co tym razem.

<< < (2/18) > >>

**LIDER**:
Miało być tak pięknie a tu same obsuwy... GTA 5, Wiedźmin 3, Batman: Arkham Knight, Project CARS i MGS V :TTP (bez daty premiery jeszcze)  :-X
Najlepsze jest to, że 4/5 gier to tytuły zapowiadane na 2014 rok  8)

e4sYy:
Jak chcecie kupić EVOVLE z allegro to jeszcze dzisiaj od tego Pana:

http://allegro.pl/evolve-1dlc-steam-automat-preorder-i4981365875.html

Jest najtaniej, najwięcej sprzedanych, właśnie od niego kupiłem, no i masz + skina do potwora :D

Na keye, fabrykakluczy albo gamescode jest 20-30 zł. drożej.

A z grami na 2014 to racja, większość tytułów przesunięta na 2015 :D
Ogólnie czekam tylko na Wiedźmina i EVOLVE, słyszałem że w Dying Light ma być coop, więc jak Matadiu kupisz to może też się skusze, o ile ten coop będzie fajnie wyglądał.
Teraz tylko Guild Wars 2 i czasami Assassin's Creed, a Dragon Age Inqusition świetna gierka.

booli:
no ale z tego co czytalem, to za nowe mapy/potwory/klasy trzeba bedzie boolic dodatkowo, albo beda jako dlc, albo mikro trans :/

e4sYy:
Jak pisze Turtle Rock

"“There’s nothing that pisses me off more than useless DLC,” says Turtle Rock Studios Creative Director, Phil Robb. “It’s got to mean something – it’s got to add something significant to the game…and that’s what we’re shooting for with our upcoming Hunters and Monsters.” That has been a guiding perspective behind how we are releasing extra content for Evolve. So, let’s take a look at what you get.

In the Game, on day one:
Just so that it’s all in one place, this is what comes with the game on February 10th:

12 Unique Maps – each with a variety of modifiers that can drastically affect each match
    12 Hunters (Abe, Bucket, Cabot, Caira, Griffin, Hank, Hyde, Lazarus, Maggie, Markov, Parnell and Val)
    3 Monsters (Goliath, Kraken and Wraith)

Free Maps, Forever

There’s nothing worse than getting left out because you didn’t pony up extra cash for a different bundle. Phil recently vowed on IGN that you will never have to pay for additional maps that get built. “First thing we said was that we can’t break the community up, so all of our maps will be free. We never want anyone to get booted off a server because they haven’t bought something.”

Turtle Rock’s Chris Ashton adds, “We are committed to this game and creating a lot more down the road. We have people on the team looking forward on what’s coming next for Evolve."

Z tego co jeszcze dalej udało mi się wyczytać, wszystkie mapy będą w formie darmowego DLC, a potwory lub hunterzy już jako płatne DLC, z tym że jeśli nie kupisz to i tak możesz grać z kimś kto go ma, trochę badziew, ale w sumie coś jak z kupowaniem nowych postaci do lola ;p

Czyli nie ma czegoś takiego jak w BF, że nie masz dodatku to spierdalaj nie pograsz z ludźmi którzy mają, poprostu nie masz postaci to nie masz, ale grasz jak wszyscy, z tym że tych nowych postaci jeszcze nie ma i nie wiem ile będą kosztować.

MataDor:
Dobra, Evolve zakupione z tego linka od Ciebie Easy. Jak już przysiadłem do allegro to łyknąłem też.... Dying Light... fuck it.... chcę to i tak sam zobaczyć. Też Easy liczę że co-op tu da radę i będzie fajny, to może się skusisz i razem się pogra :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej