Rainbow Six Siege > Ogólne

Rainbow Six Siege - temat ogólny

<< < (5/22) > >>

sparr:
Jeszcze jeden tip z mojej strony, o którym mało kto mówi

W uPlayu gdy wejdziemy w R6 macie tam takie coś jak Challenges - w tym miejscu co tydzień dodawane są nowe wyzwania *które są inne niż te w grze). Na ich wykonanie ma się 7 dni (nowe pojawiają się co poniedziałek rano) a za każdy z nich można dostać 250 renown. Zazwyczaj jest ich 7 lub 8, więc tygodniowo można zgarnąć 1750-2000 renown

http://i.imgur.com/v6olT5S.png

Aktualnie jest tam tez challenge na rocznice R6, w którym można zdobyć unikatowy charm (tarcze Blitza)

sparr:
Jak już pisałem na shoucie, pewne rzeczy w tej grze trzeba wyćwiczyć, mimo, ze w innych grach fps w które grasz idzie Ci całkiem ok, a tu ni chu chu...

1. Peakers Advantage - ogólnie poleaga to na szybkim wychyleniu się, strzelaniu i szybkim cofaniu za zasłone, co powoduje, że pakiety przesyłane od ciebie do serwera, trafiają do przeciwnika z opóźnieniem rzędu ~200ms co daje ci przewagę w tm iż znając pozycję przeciwnika, robiąc prefire trafisz go zanim On cie zobaczy

! No longer available

2. Pozycjonowanie celownika - zawsze mierz w głowe. W R6 jedna kula w głowę zabija, dla porównania jako atakujący gdy masz przed sobą obrońce z armor3 i dodatkowo z armorem od Rooka, to musisz typa trafić 5-7 pociskami w tułów. Robi różnice prawda (różnica w TTK - time to kill - to ~200ms do ~1sek) ?

! No longer available

3. Poznanie map - w tym na pewno pomoże strona www.r6maps.com - trzeba zapamiętać ustawienia objectivów, przejścia między pokojami, które ściany da radę wysadzić, których nie (małą podpowiedź - jak masz breeching charge, to ma ona diodę, która gdy świeci się na zielono, bez problemu wysadzisz ścianę, właz itd, gdy na żółto, to wysadzisz ale będzie zbrojenie ściany, więc nie przejdziesz przez dziurę, czerwono - nie wysadzisz), kamery itd.

4. tzw rotacje, czyli szybkie przemieszczanie się z punktu do punkt, które pozwalają Ci obejśc przeciwnika (często z wychodząc szybko na zewnątrz)

! No longer available

! No longer available

sparr:
! No longer available


! No longer available

sparr:
! No longer available

! No longer available

sparr:
! No longer available

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej